Dacă nu aveți experiența necesară, vă recomandăm sincer să contactați specialiștii noștri, veți primi o mulțime de informații utile despre cum să alegeți mobilierul potrivit pentru hotel.
Pentru restaurante, mobilierul este un instrument important în atragerea vizitatorilor noi și păstrarea loialității oaspeților care deja au vizitat localul Dvs.. Mobilierul pentru restaurante joacă rolul unui element important de comunicare indirectă cu consumatorul, creând impresia despre local. Mobilierul frumos și de înaltă calitate îi redă potențialului vizitator ce nivel de deservire îl așteaptă, designul creează o atmosferă specială, care în sinergie cu alți factori, definește o „atmosferă de restaurant” pentru care consumatorul plătește.
Un restaurator cu experiență, realizând importanța designului și mobilierului de înaltă calitate pentru restaurante și cafenele, folosește cu îndemânare interiorul ca element al strategiei de afaceri. Alegerea soluțiilor pentru un local este un proces complex, în care este foarte ușor să faceți greșeli. Industria mobilei oferă o gamă vastă de mobilier, ceea ce face dificil pentru un restaurator fără experiență să aleagă potrivit. Concentrându-vă exclusiv pe prețul mobilierului, puteți cădea cu ușurință pentru prețuri dulci și, ca rezultat, alegeți produse ieftine, ci cu calitate scăzută, pe de altă parte, bazându-vă doar pe calitate, este ușor să găsiți produse nejustificat de scumpe, care vor servi mult timp, dar vor reduce considerabil profitabilitatea afacerii.
Doar bazându-vă pe o bogăție de experiență, puteți alege produse care să servească obiectivele afacerii dvs. În acest articol, am reunit o serie de sfaturi care vă vor ajuta să faceți mai puține greșeli și pentru a crea un mediu în care afacerea dvs. va prospera. Reguli generale la alegerea mobilierului:
Marca Sandalyeci produce mobilier de înaltă calitate, care și-a câștigat o bună reputație cu restauratorii din întreaga lume.
În funcție de distribuția zonelor de atenție, unitățile pot fi împărțite în mai multe grupuri:
În restaurante, zonele de interes și interacțiune ale vizitatorilor sunt distribuite uniform în întreaga sală, în baruri există un important centru de atenție pentru vizitatori - tejgheaua barului. De aici începe formarea întregului ansamblu arhitectural în local și alegerea mobilierului.
Barul este centrul arhitectural și stilistic al unității, din care zonele de interes ale vizitatorilor radiază în valuri. Consumatorii cei mai activi și extrem de sociali își vor îndrepta atenția cât mai aproape de centru și, cu cât zona este mai departe de tejghea, cu atât oaspetele devine mai intim și mai calm. Aceasta nu este o regulă universală, iar deciziile variază de la local la local, dar în majoritatea cazurilor această tendință continuă.
În funcție de poziționarea unității, acesta poate fi împărțit în mai multe grupuri:
O verificare mică în acest segment este ușor compensată de așteptările scăzute și de un număr mare de vizitatori, astfel de unități oferind un preț relativ mic pentru serviciile lor. În acest segment, este extrem de important să optimizați costurile de întreținere, acest lucru se aplică nu numai proceselor de afaceri și lucrului cu personalul, ci și soluțiilor de interior. Confortul și designul joacă un rol semnificativ în acest segment, dar, în primul rând, acordați atenție soluțiilor rezistente la uzură și durabile. Este important să înțelegem că acestea nu sunt neapărat soluții ieftine. defecțiunile frecvente și uzura rapidă de la un flux mare de vizitatori implică costuri suplimentare.
Formatele unităților din acest segment sunt foarte flexibile. Într-un oraș, puteți găsi mai multe cafenele de artă cu cecuri medii uriașe și un nivel ridicat de servicii adiacente cafenelelor de artă de clasă joasă, care, în formatul lor, concurează cu primele în ceea ce privește profitul. Atunci când vizitează o astfel de local, consumatorul se așteaptă ca mediul în care se găsește să-și reia starea de spirit, să-l distreze și să creeze oportunități suplimentare de socializare.
Fluxul de vizitatori în astfel de unități este mai mic decât în primul; interiorul unităților din acest grup, în primul rând, ar trebui să stimuleze o creștere a verificării medii. Restauratorii au un pachet întreg de trucuri pentru asta. Atunci când alegeți mobilier, nu uitați că, chiar și într-o unitate relativ ieftină, consumatorul se așteaptă la o atitudine specială, iar produsele de mobilier în acest caz sunt o ocazie excelentă de a demonstra această atitudine.
Restauratorii care lucrează în acest segment sunt atât artiști geniali, cât și matematicieni. Miza din acest grup este incredibil de mare, dar jocul adesea merită riscul. În segmentul premium, fiecare greșeală poate fi fatală, astfel încât cele mai mari cerințe sunt făcute în fața întregii echipe și a interiorului unității. Oaspeții VIP așteaptă ce este mai bun în toate, inclusiv soluții de interior.
Atunci când alegeți mobilierul pentru acest segment, este important să acordați atenție cerințelor operaționale dictate de formatul unității. Așteptările oaspeților nu vă vor permite să vă descurcați fără produse de înaltă calitate, dar în același timp, este important să alegeți modele care să fie ușor de întreținut și actualizat pentru personal. De exemplu: puteți cumpăra mobilier de terasă din plastic italian de înaltă calitate, care vă va servi zeci de ani, dar sistemul incomod de depozitare și necesitatea de a face acest lucru în fiecare noapte vor duce la pierderi financiare în primul an. Încearcați să anticipați astfel de momente.
Este important să înțelegem că diviziunea este condiționată și, pentru a crește atractivitatea și profitabilitatea locali, formatele de lucru sunt mixte.
Fotoliu TANGO Lounge oferă nenumărate posibilități de improvizație.
Primul și cel mai important pas în determinarea listei de așteptări și sarcini pentru întregul interior al unității este crearea unui proiect de proiectare. Stabiliți formatul și publicul țintă pentru local, rezolvați cu atenție această problemă cu meșterul și proiectant. Implicarea ambilor specialiști este importantă. În etapa de planificare, meșterul joacă rolul unei voci de bun simț, al cărei principal obiectiv este să vă optimizați cheltuielile în timpul construcției și funcționării unității. În același timp, designerul este cel care apără interesele consumatorilor și caută să creeze un spațiu în care vizitatorul va dori să se întoarcă.
Un meșter bun se străduiește întotdeauna să reducă costurile, iar un designer se străduiește să nu se exprime prin soluții interioare, ci să creeze o zonă emoțională și socială ergonomică care să aducă noi vizitatori și să difuzeze politica locali dvs. vizitatorilor, chiar înainte de a încerca preparatele și serviciile.
Un proiect de proiectare implică nu numai soluții de arhitectură și design adaptate cererilor potențialilor dvs. clienți, ci și toate soluțiile stilistice utilizate în lucrare și trebuie să studieze mai întâi toate procesele de afaceri care vor avea loc în local. Abia atunci veți putea studia pe deplin fluxul de lucru viitor și, chiar și în etapa de planificare, puteți evita multe greșeli.
Este important să înțelegem că nu există soluții perfecte. Planificarea unui nou local este întotdeauna un joc de șah împotriva circumstanțelor, multe decizii sunt dictate de starea inițială a clădirii în care este construită localul, sau de exemplu, de starea industriei și a pieței dintr-un anumit oraș.
Atunci când alegeți mobilier pentru un restaurant, căutați impresia și anumite decizii bune făcute de concurenții. Acordați atenție unităților axate pe aceleași grupuri sociale ca și localul dvs. Acordați atenție soluțiilor de design și interior pe care le folosesc în localuri concurenți și gândiți-vă cum puteți face mai bine.
Orice concept poate fi îmbunătățit. În același timp, stilul și viziunea dvs. trebuie să fie transmise în toate detalii, altfel consumatorul sofisticat va vedea rapid prin imitatorul din voi.
Principalele articole de mobilier utilizate într-un restaurant, fie mese, scaune, canapele... De obicei în restaurante sunt de dimensiuni mari pentru a crea un confort suplimentar.
Spre deosebire de o cafenea, următoarele caracteristici sunt importante pentru un restaurant din Chișinău:
Aspectul mobilierului este dictat de conceptul localului și de cerințele operaționale de formatul locali. Amintiți-vă regula principală, în primul rând, mobilierul rezolvă problemele afacerii dvs., confortul consumatorului este o sarcină cheie, cea principală, dar nu singura.
Formatul unei unități de cafenea implică o cerere constantă, care se realizează printr-un echilibru foarte delicat de servicii, gătit și design interior. Este, de asemenea, un loc în care îți poți satisface foamea cu o gustare rapidă, petrece timp vorbind cu prietenii și invita o fată la o întâlnire sau stai liniștită la laptop.
O varietate de mobilier pentru o cafenea din Chișinău vă va face șederea confortabilă și plăcută pentru cel mai larg grup posibil de consumatori. Alegeți produse care pot satisface simultan cel mai mare număr posibil de solicitări ale vizitatorilor dvs., menținând în același timp formatul conceptului de local și având caracteristicile de performanță adecvate.
Apropo de stil, dacă conceptul nu necesită soluții speciale, alege un stil neutru, care să nu enerveze vizitatorii. În același timp, designul ar trebui să fie memorabil, cel mai simplu mod de a realiza acest lucru este prin soluții de proiectare care nu au legătură cu mobilierul, să creeze „zone de interes” în unitate folosind o varietate de soluții de decor și design.
O cafenea este o local cu trafic ridicat și care stabilește cerințe de confort, prin urmare, atunci când alegeți mobilier, se bazează pe următorii factori:
Atunci când alegeți mobilier, acordați prioritate soluțiilor ușoare și compacte, cu o fiabilitate sporită. Explorați experiențele restauratorilor locali și străini, căutați mărci care produc produse special pentru restaurante și cafenele. O soluție excelentă este mobilierul din lemn sau mobilierul dintr-un cadru metalic, al cărui design facilitează dezasamblarea și remontarea produselor.
De asemenea, este foarte important ca o cafenea să aibă mobilier tapițat în anumite zone. Într-o cafenea, spațiul joacă un rol important, prin urmare, se acordă prioritate produselor relativ mici cu tapițerie din țesătură sau piele ecologică.
Pentru terasa unei cafenele sau restaurante, este mai bine să folosiți produse din plastic. Produsele unui număr de mărci din plastic de înaltă calitate creează zone de confort ridicat. Este important să alegeți mobilier de terasă care poate fi depozitat cu ușurință peste noapte, mutat în jurul terasei și care nu se va estompa la soare.
Produsele brandului Flux adaugă flexibilitate oricărui spațiu și deblochează potențialul ascuns al unității.
Stilul mobilierului este dictat de format și local. De obicei, vorbim despre o soluție de stil, care se modifică ușor doar în funcție de sarcinile unei anumite zone.
Trebuie să vă bazați pe designerul dvs. pentru a vă alege stilul de mobilier. Adesea, antreprenorii aleg un stil de mobilier care este dictat de forma personală a gustului, uitând complet că sute de oameni diferiți vor vizita unitatea în fiecare zi, iar fiecăruia dintre ei ar trebui să-i placă unitatea ca un produs.
Stilul și sarcina unităților pot fi împărțite în mai multe grupuri:
Conceptul de unitate poate fi dictat și de bucătărie, de exemplu, într-un restaurant thailandez sau japonez, merită să păstrați mobilierul în stilul tipic pentru țara respectivă. În acest caz, în local vei crea armonie și vei crea o atmosferă specială, stilul interiorului va completa senzațiile prezentate de capodoperele culinare ale bucătarilor.